Wycieczka Koła Miłośników Fizyki do Lubomierza

, Niecodzienne wydarzenia, Aktualności

W dniach 9,10 czerwca bieżącego roku członkowie Koła miłośników Fizyki oraz zeszłoroczni absolwenci wybrali się na wycieczkę w Gorce. O godzinie 8 wszyscy wycieczkowicze zebrali się na dworcu Głównym a chwilę potem wyruszyli w drogę. Nad naszym bezpieczeństwem przez te dwa dni czuwały p. Agnieszka Matoga oraz p. Grażyna Francuz-Ornat – organizatorka całego wyjazdu. Lubomierz przywitał nas piękną, słoneczną pogodą. Szybko więc rozpakowaliśmy bagaże, a już chwilę potem wędrowaliśmy po górskich szlakach. Nie zdobyliśmy Turbacza, ale udało nam się wyjść na szczyt zwany Pustakiem. Wieczorem odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek. Nie obyło się rzecz jasna bez śpiewów i grania na gitarze, w czym Pani Grażyna (co dowiodła już po raz drugi) jest mistrzynią. Następnego dnia odwiedziliśmy Mszanę Dolną. Czekało tam na nas wiele atrakcji takich jak: basen, grota solna, siłownia czy konsumowanie pizzy nad brzegiem rzeki. O godzinie 15 opuściliśmy Mszanę Dolną i udaliśmy się w drogę powrotną do Krakowa. Podsumowując – wycieczkę uważam za bardzo udaną. Gdyby tylko trwała o parę dni dłużej…
Zdjęcia do obejrzenia w Galerii.